EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

3 Aralık 2010 Cuma

ÇİZİMİM.COM KAMPANYASINA KATILANLAR VE SONUÇLARI

Arkadaşlar bir kampanyamızın daha sonuna geldik katılımcı listesi

1-  neşe kılavuz
2-gull in
3-siremmims
4-linkinpark
5-gülirana
6-kumrak28
7-esraergen
8-mehpare01
9-çılgın eltiler
10eda eda
11kampanyafy
12leylaemirgökhan
13elif çayırcık
14fatmaözdemir
15deniz yılmaz
16ageyle annesi
17burhan
18özlemin güncesi
19kamile
20ereknur
21deniz öz
22emir talha
23ebru yüksel
24özlem çakaloğulları
25sinemin bahari
26nurcan
27sema
28yağmur
29zeynebin gezegeni
30sedadem

katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum çekilişi random ile yaptım kazanan 2 arkadaşımız


kazanan arkadaşlarımız 20 numara ile ereknur 18 numara ile özlemin güncesi kendilerini tebrik ediyorum.hediyeleri için mailto:info@cizimim.com büyük boyutta resminizi mail adresine  benim kampanya adresim ile  göndermeniz gerekmektedir. çizimler size mail yoluyla gelecektir.
sevgilerimle
True Random Number Generator 20

True Random Number Generator 18

2 yorum:

  1. selam arkadaşım. ben bu firmaya resmimi gönderdim ama hala geri dönüş olmadı. yoksa gönderemedim mi. çünkü giden maillerde de görünmüyor. inan çocukdan nasıl yaptığımı bilemiyorum bilgisayara saldırıyor. eğer gitmediyse üzülürüm.

    YanıtlaSil