EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

13 Nisan 2011 Çarşamba

5 KİŞİYE HEDİYE KAMPANYA SONUCU

sevgili dostlarım karikatür yarışmasında kazanmam durumunda 5 kişiye hediye verecğimi belirtmiştim. erkekakli.com sitesinin yapmış olduğu yarışmada dün site yetkilisi tarafı ndan aranarak kategori 1incisi olarak ps3 kazandığmı bildirdiler. bende sz verdiğim üzere kampanyada bana destek olanlar arasında çekilişi gerçekleştirdim.
hediye kazanan arkadaşlar
1-fritöz kazanan vildan şen
2-sevva bal kremi kazanan alperen usta
3-göz bakım kremi kazanan deniz ceylan
4-el ayak bakım kremi kazanan elif kolaç doğan
5-eşarp kazanan defne mersinli

kazanan arkadaşlarımı kutluyorum.iletişim bilgilerini incisergok@gmail.com adresine bekliyorum. hediyeleri 15 gün içerisinde kargoya verilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder