EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

15 Şubat 2013 Cuma

CİTYFONİ KAMPANYA SONUCU


Değerli takipçilerim bir kampanyamızın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kampanyamızda destek olan değerli firmamıza ve kampanyaya iştirak eden siz katılımcılara teşekkürlerimi sunuyorum.
Kampanyamıza blogtan ve sayfadan 302  katılım olmuş olup
Random org ile yapmış olduğum çekiliş neticesinde kazanan takipçimiz

Sayın FEVZİ KALAYCI

selam tüm şartları tamamladım
https://www.facebook.com/fevzikalayci/posts/410622509022134
https://twitter.com/fevzikalayci
fevzikalayci@gmail.com
fevzi kalaycı

    . Kendisini   tebrik ediyor iletişim bilgilerini incisergok@gmail.com adresine yada    sayfamıza mesajla bildirmenizi bekliyorum. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesinler devam eden kampanyalarımıza katılımlarını bekliyor bol şans diliyorum. 

1 yorum:

  1. Sevgiler Bu bana çok güzel bir moral oldu
    Kolay kolay kazanamıyodum şans bana gülmüyo diyodum ancak bana çıktı emeklerinize sağlık
    Bilgilerimi hemen gönderdim.

    YanıtlaSil