EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

11 Şubat 2013 Pazartesi

Old Cotton Cargo sevgililer günü özel kampanyası



Değerli takipçilerim güzel bir kampanya ile beraberiz. Öncelikle kampanyamızda destek olan değerli firmamıza teşekkürlerimizi sunuyorum. Kampanyamıza geçmeden önce sizlere firmamızı tanıtmak isterim.
OLD COTTON CARGO HAKKINDA
                                                                                                                                   
Old Cotton Cargo 2004 ten bu yana Iso 9001 ve Iso 14001 sertifikalarıyla sürdürülebilir(sustainable) giyim ve aksesuar üreten bir
moda markasıdır.
Ürettiği bütün giysiler ve aksesuarlar geri dönüşüme uygundur ve üretilen bütün ürünler Türk malıdır. Üretim süreci boyunca doğaya zarar vermeme konusunda son derece duyarlı davranmaktadır.

Old Cotton Cargo'nun her bir ürünü
tasarımları&renkleri&benzersiz görüntüsüyle herkesin ilgisini çeker!
Özgün ve vintage bir görüntüye sahiptir, sokak modasına uygundur ve Old Cotton Cargo daki bütün ürünler sizlerin öncelikli
istekleri gözönüne alınarak üretilmektedir.
Old Cotton Cargo iyi görünmenizi  ve iyi hissetmenizi doğayı gözardı etmeden sağlar!

Old Cotton Cargo daki her ürün modadan ilham alır fakat özgün bir görüntüye sahip olmanız için tasarlanır!

Old Cotton Cargo;
Kendi özgün tarzı olan, özgürlüğü seven, maceracı, daima neşeli ve enerjik bir kişiliği temsil eder!

Old Cotton Cargo,
-Sürekli taze,eğelenceli sokak modasını yansıtır.
-Devamlı değişen özgün tasarımlarıyla her biri sizi mutlu hissettirecek yenilikçi, ilham verici, iyimser ve enerjik ürünler üretir!

Özgün olmayı ve doğayı seviyoruz!
 ''be unique on your own way.''



Kampanyamıza gelince
15 şubatta sona erecek olan kampanyamız neticesinde 1talihlimiz firmamızdan harika bir sevgililer günü hediyesi kazanacaktır.

Kampanya şartlarımız
1-     sitemizin fan sayfasını beğenmeniz ve  firmamızın facebook sayfasında bugün ile ilgili bir foto eklemeniz gerekmektedir. #LoveOldCottonCargo kazananı firmamız seçecektir.https://www.facebook.com/pages/Old-Cotton-Cargo/253984754720697
2-     kampanyamızı duyurmanız yeterlidir.


3 yorum:

  1. selam tüm şartlar tamam
    https://www.facebook.com/fevzikalayci/posts/127625134078891
    https://www.facebook.com/fevzikalayci/posts/503904232985390
    fevzikalayci@gmail.com
    fevzi kalaycı

    YanıtlaSil
  2. izleyicinizim. facede beğendim ve paylaştım. siteden beğendiğim ürünü de paylaştım. kampanyayı da duyurdum.
    inşallah old cotton kaliteli ürün benim olur :)
    https://www.facebook.com/selda.akcay.31

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Slm, Şartları tamamladım.
    izleyicinizim
    http://www.facebook.com/tulay.selcuk.33 face beğendim paylaştım
    tulayselcuk66@gmail.com

    YanıtlaSil