EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

8 Şubat 2013 Cuma

Tesettür Cenneti ile bir kişiye Aker sport eşarp hediye kampanya sonucu



Değerli takipçilerim bir kampanyamızın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kampanyamızda destek olan değerli firmamıza ve kampanyaya iştirak eden siz katılımcılara teşekkürlerimi sunuyorum.

Random org ile yapmış olduğum çekiliş neticesinde kazanan takipçimiz

MELTEM ÖZDOĞAN

mrb izleyicinim. tüm şartlar tamamdır.
kampanyayı facede ve twitterda duyurdum.
https://www.facebook.com/meltem.ozdoganirem
https://twitter.com/kanmakan998
meltem özdoğan
iremazra2008@hotmail.com

     olmuştur. Kendisini tebrik ediyor iletişim bilgilerini incisergok@gmail.com adresine yada    sayfamıza mesajla bildirmenizi bekliyorum. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesinler devam eden kampanyalarımıza katılımlarını bekliyor bol şans diliyorum.
Olmuştur. Kendisini tebrik ediyor iletişim adresini sayfamıza mesajla bildirmesini bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder