EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

11 Şubat 2013 Pazartesi

PEMBE PIRILTILAR KAMPANYA SONUCU




Değerli takipçilerim bir kampanyamızın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Kampanyamızda destek olan değerli firmamıza ve kampanyaya iştirak eden siz katılımcılara teşekkürlerimi sunuyorum.
Kampanyamıza blogtan ve sayfadan 320 katılım olmuş olup
Random org ile yapmış olduğum çekiliş neticesinde kazanan takipçimiz

sayın sema çöpoğlu olmuştur.

Sema Çöpoğlu begendım paylastım

     olmuştur. Kendisini tebrik ediyor iletişim bilgilerini incisergok@gmail.com adresine yada    sayfamıza mesajla bildirmenizi bekliyorum. Kazanamayan arkadaşlar üzülmesinler devam eden kampanyalarımıza katılımlarını bekliyor bol şans diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder