EN İYİ MARKALAR SADECE SİZİN İÇİN BURADA kalite YENİ MARKALARLA TANIŞMA FIRSATI HER AY BİNLERCE HEDİYE SİZLERLE

 

13 Şubat 2013 Çarşamba

MARKAMİL.COM UN SEVGİLİLER GÜNÜ KAMPANYASINDAN GELEN HEDİYELERİM…


Değerli takipçilerim yaklaşık 4 yıldan beri sizlerle kampanya çalışmaları yapmaktayım. Sizler için güvendiğim kalitesinde emin olduğum binlerce firma ile ortak çalışma yaptık. Yapmayada devam edeceğiz. Kampanyaları yapmamın dışında yine kalitesine güvenilirliğine inandığım firmaların çalışmalarına şahsım olarak ta katılmaktayım. İşte bunlardan birinin sevgililer günü dolayısı ile facebook  sayfalarında  düzenlemiş olduğu yarışmaya katıldım. https://www.facebook.com/pages/MarkaMil/330826020321303?fref=ts  Kazandığımı öğrenince çok mutlu oldum bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. Ayrıca belirtmek istediğim birkaç husus daha var

Öncelikle firmaya bu kadar güzel bir hediye kampanyası yaptığı için teşekkür ediyorum ikinci olarak hızlarına hayran kaldım dün kazandığımı öğrendiğim yarışmanın hediyesi bugün elimdeydi. Ayrıca kargocu hediyemi getirdiğinde paketi görmemle birlikte markamil firmasının işine ne kadar özen gösterdiğini bir kez daha anlamış bulundum. Zira hediye paketi harika bir şekilde hazırlanmış idi.pek çok firmanın dikkat etmediği gelişigüzel paketlere poşetlere atarak gönderdiği pek çok ürün elime geldi  hatta para veripte satın aldığımız ürünlerin bile paketine çoğu zaman dikkat edilmezken markamil firması kargoda gelebilecek tüm hasar vs durumlarına karşın gerekli önemli alarak paketi göndermiş.  Paketi açtığımda gelen hediyelerin kalitesini gördüğümde dahada çok şaşırdım . çok kailteli ürünler çok şık bir şekilde paketlenip gönderilmişti.
 








 Açıkçası bu kadar işine özen gösteren bu kadar kaliteli ürünleri bünyesinde bulunduran bir firmadan hediye kazanmak beni çok mutlu etti. markamil.com sitesi  bundan sonra alışveriş yaparken tercihim edeceğim sitelerin başında gelmektedirler. Sizlerde bu güzel firmayı tanımak hediyelerinden kazanmak sevdiklerinize hediye almak  kendinizi mutlu etmek isterseniz adresiniz
Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder